System TapOn wprowadza cross-promocje

Platforma lojalnościowa TapOn wzbogaciła się o innowacyjną funkcję, polegającą na błyskawicznym tworzeniu cross-promocji przez firmy korzystające z systemu. Pierwszą wspólną kampanię uruchomiły sieć sklepów odzieżowych SCOTFREE oraz wypożyczalnia markowych skuterów Rent-a-Vespa.

TapOn umożliwia firmom samodzielne tworzenie programów lojalnościowe i promocji, a od teraz także cross-promocji. Nowa funkcja pozwala przedsiębiorcom łączyć siły i oferować unikalne, stworzone wspólnie akcje marketingowe. Cały proces odbywa się on-line, za pośrednictwem systemu, który identyfikuje klientów. Klienci są nagradzani za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. samą wizytę w punkcie sprzedaży czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym.

Pierwsza cross-promocja, z której mogą korzystać użytkownicy TapOn została przygotowana przez sieć sklepów SCOTFREE i wypożyczalnię skuterów Rent-a-Vespa. Klienci, którzy kupią ubrania lub akcesoria SCOTFREE za kwotę minimum 100 zł, automatycznie otrzymują rabat w wysokości 50 proc. na wypożyczenie skuterów w Rent-a-Vespa. Żeby skorzystać z rabatu, wystarczy posłużyć się swoją kartą lojalnościową lub komórką z uruchomioną aplikacją TapOn.

Podobnie jak w przypadku standardowych promocji, system TapOn pozwala firmom komunikować prowadzone wspólnie akcje marketingowe. Klienci dowiadują się o nich w ciągu kliku sekund, za pomocą darmowej aplikacji na smartfony lub SMS. Jeżeli preferują tradycyjne karty lojalnościowe, informacje o promocjach trafiają do nich za pośrednictwem wiadomości e-mail. Są też wyświetlane na tabletach w punktach sprzedaży firm, które współpracują w ramach promocji.

– Tapon to obecnie jedyny system do prowadzenia programów lojalnościowych, który daje przedsiębiorcom tak zaawansowane możliwości wzajemnego promowania swoich usługi i produktów – mówi Michał Filipek, pomysłodawca TapOn. – Dzięki TapOn organizowanie wspólnych promocji jest niezwykle proste. Nie wymaga umiejętności programowania ani drukowania papierowych bonów uprawniających do skorzystania z oferty – dodaje Filipek.

***

TapOn – system służy do tworzenia indywidualnych programów lojalnościowych z wykorzystaniem technologii mobilnych. Usługa jest skierowana do średnich i dużych firm, które pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. TapOn pozwala na informowanie o promocjach i nagrodach bezpośrednio na telefon komórkowy. Klienci są nagradzani za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. samą wizytę w punkcie sprzedaży czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym.